Uncategorized

אל תזרוק את עורות הבצל האלה עדיין; הנה למה!

מה אתה תמיד עושה עם העורות, אחרי שהבצל היה, פרוס כמו גם מבושל? המטרה בשקית האשפה כמו גם לזרוק אותם נכון? האם הבנת שאתה עלול לייצר קומפוסט משלך עם עורות בצל לגינה באזור המטבח שלך? אתה יכול להשתמש בו גם לצרכי הבריאות שלך כמו גם לצרכי הערעור! תסתכל:
היתרונות של עורות בצל
אנחנו בטוחים שלא הבנת שבצל כמו גם העורות שלהם מועילים למדי לגופנו. יש להם Quercetin- נוגד חמצון, שהוא סוכן שמסייע להכות אלרגיות כמו גם מסיבה זו הוא תרכובת מכריעה לגוף. עורות בצל כאשר הם נצרכים, יכולים לסייע למערכת הקרדיווסקולרית להישאר חזקה כמו גם למזער את הסכנה של מחלות מוח. בנוסף לכל אלה, מובנים כי עורות הבצל מסייעים בהפחתת כולסטרול לקוי כמו גם לחץ דם, להילחם בדלקת, לשפר את השרירים, לטפל בחרדה וכן להרוג צורות מסוימות של תאים סרטניים. הבה נבחן נהדר על מגוון היתרונות הגדול:

כשאתה מבשל עם עורות בצל, חומרי המזון המיקרו כמו גם ההיבטים שהתגלו בו יעצים את טעם הארוחה מלבד לעזור בניקוי דרכי העיכול.
אם לעור שלך יש אדמומיות כמו גם סימני עקיצת חרקים, ניתן לשפשף עורות בצל בעדינות, פעמיים או שלוש פעמים ביום כמו גם הדלקת תיעצר. מה שתוכלו לעשות גם הוא להכין עירוי על ידי הרתחת העורות במים וכן לנקז את הנוזל. כביסה את האזור המושפע באותו אותו, כמו גם תוך זמן קצר תוצאות תוצאות.
רובנו חווים מהתכווצויות שרירים. לקבלת תרופה לריפוי זה, השתמש בכפית עורות בצל בכוס מים חמים כמו גם לאפשר לה להשרות. שתו את המים האלה לפני ארוחת הערב כל לילה, וכן ליהנות בדיוק איך התכווצויות מסת השרירים משאירה אתכם לתמיד.
אם אתה צביעה אלגנטית לשיער שלך אדום-סגול, כמו גם לא רוצה להבהיר מראש את השיער בכימיקלים, מה שאתה יכול לעשות זה ליצור משחה של עורות הבצל כמו גם להחיל אותם על השיער. זו תהיה שיטת צביעת שיער רגעית כדי ג’רזי נבחרת קנדה בכדורגל להשיג את הצבע שרצית, מבלי שתצטרך לדאוג לנזק לשיער אחר כך.
ניתן לבצע אפיית לחם בריאה בבית עם שימוש בעורות בצל בבצק הלחם. העורות כשהם אפויים, נכנסים לגוף כמו גם מסייעים להילחם באלרגיות כמו גם במחלות מבפנים.
עבור כל אדם הסובל מפוסולות, פפולות, רתיחות, מוגלה כמו גם הפרעות עור של השלב השני, אתה יכול להשתמש בתערובת של משחת עור בצל כמו גם שמן זית (1: 1) כמו גם למרוח את אותו הדבר בדיוק על זה האזור המושפע. זה עובד כמו משחה כמו גם יש לשמור על העור למשך חמש דקות לפני ג’רזי סטאד רן שטיפתו במים צוננים. ציית לזה פעמיים ביום.
כל מי שיש לו בעיות בעור כמו גרדת כמו גם הפרעות עור אחרות בשלב שלישי יכול להשתמש בתערובת של משחת עור בצל כמו גם שמן ג’רזי אתלטיקו מיניירו קוקוס כדי לייבש את האזור כמו גם לסייע לרפא את העור.
הכן מרק בצל על ידי ערבוב כוס מים חמים עם עורות בצל. כבישת העסקה עם שיער עם אותו מרק בדיוק כאשר יום, כמו גם לשטוף עם מי רוזודים. אנו בטוחים שלא תדרוש מזגני שיער חזקים כמו גם מזגני עור לרכות. עם זאת, כביסה ראשונה מאוד את השיער שלך בדרך כלל כמוך, כמו גם להשתמש במרק. בדיוק אותו דבר יחול גם על העור שלך.

עור בצל DIY כמו גם טיפולי שיער בבית!
אל תבזבזו כסף על מוצרי טיפוח עור יקרים יותר, לא כאשר תוכלו להשתמש בחפיסה בבית העשוי מאפס. יש להפוך כף של גרמפלור כמו גם עורות בצל כל אחד יחד עם כפית יוגורט. החל אותו על עורך וגם אז המתן עשר דקות. כביסה עם מים חמים כמו גם פט יבש. זה נטול סיכון לעמוד ביומיום זה.

[קרא גם: מיץ בצל לצמיחת שיער]
מקור: פינטרסט מה אם הטיפולים האקטואליים שבזבזת עליהם פצצה לא עובדים לטובתך? הבה נשתמש בעורות בצל במקום, עם שמן נם כמו גם עגבנייה. יש לערבב ירידה בשמן נים עם חצי כף של משחת עגבניות כמו גם משחת עור בצל כמו גם להשתמש בפריצות. שמור על זה חצי שעה וגם אז כביסה בעדינות. עשה זאת לפני שאתה ישן בלילה, הוא מסייע לנקות את הנקבוביות כמו גם להדק את העור.

אם נמאס לך מהסאגה הדלילה לשיער, ממש כאן זה מה שאתה יכול לעשות. הכינו משחה תוך שימוש בעורות בצל כמו גם דבש. מערבבים היטב כמו גם למרוח ישירות על השורשים כמו גם לעסות בזהירות בקרקפת. השאירו אותו לשעה או יותר- לילה הוא הטוב ביותר. הגופרית בעור עם הוויטמינים מזינה את זקיקי השיער, ואילו אלמנט הדבש מתייבש את הקרקפת כמו גם מזינה גם את זקיקי השיער. כביסה לאחר מכן, כמו גם ליהנות בדיוק איך בעוד חודשים שהשיער שלך נולד מחדש!

[SC: בינוני]

עכשיו היית זורק עורות בצל? אנחנו לא מאמינים כך!

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *