Clothing Accessories

כיצד לשלב דפוס הדפסת נחש לסגנון שלך?

תלבושת: שמלה כאן, דומה בכחול: ממש כאן // מגפיים (כאן/כאן) // תיק יוספי: כאן
קנו את המראה שלי

< >

איך משלבים דפוס הדפסת נחש לסגנון שלך? תבנית הדפסת נחש עשויה להשתלט על הדפס הנמר השנה כהדפס החובה לסתיו. אל תבינו ג’רזי גרמיו אותי לא נכון, הדפס ג’רזי באיירן מינכן נמר עדיין מגמה בסתיו הקרוב; עם זאת הדפס נחש הוא הדפס הפולחן החדש! הדפס הנחש הוא אחד הדפוסים העונה שאינך יכול לפספס. זה כיף עם קסם יוקרתי אליו. אלה שיטות פשוטות לשילוב הדפס זה בסגנון שלך.
אחת השיטות הפשוטות ביותר לשילוב דפוס הדפסת נחש בסגנון שלך היא על ידי הפיכתו לחלק מאביזרי הבגדים שלך כדי לא להציף את עצמך. נסה מוצרים ממגפי הדפסת נחש (כפי שניתן לראות עלי או על גרסת מגפי הקרסול), דירות כמו גם תיק הדפסת נחש. אם אתה רוצה לקחת את זה בחריץ, אתה יכול לנסות מכנסיים/מכנסיים, מכנסיים, חצאיות, שמלות כמו גם ז’קטים.
למראה של היום שילבתי את דפוס הדפס הנחש בסוג המגפיים הגבוהים בברך. המגפיים הגבוהים עם הדפס הנחש זה כל כך נוחים כמו שזה דרך פשוטה לעצב את המראה הזה עם ההדפס מבלי להרגיש המום. תוספת ההדפס מסייעת להעלות שמלה בסיסית זו כמו גם סגנון ובכך גורמת למראה לעמוד.
לכן, ג’רזי טיחואנה אם אתה רוצה למנף את הסגנון שלך, נסה את מגמת הדפס הנחש. עכשיו, אם אתה רוצה להכין כניסה באמצעות הדפסת נחש, נסה את המגפיים הגבוהים בברכיים עם הנחש ויתלונך בהחלט.
חנות פריטי הדפסת נחש

< >

אתה יכול גם ליהנות:

הלבוש הטוב ביותר בחורף ללבוש עכשיו

השיטה הטובה ביותר להתחיל את החדש שלך …

מושגי ליל תאריך בבית לנסות …

השמלה הטובה ביותר ללבוש עכשיו ל …

היכנס לדעת.

הירשם עם כתובת הדוא”ל שלך כדי לקבל חדשות כמו גם עדכונים.

שם פרטי

שם פרטי

שם פרטי

שם פרטי

שם משפחה

שם משפחה

שם משפחה

שם משפחה

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

הירשם

תודה שנרשמת!

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *