Uncategorized

Lafraise T Tee Tee Drints תחרות מחדש

בהתחשב בכך ש -2004, לאפרייס הפכה לתחרות T -חולצות המקוונת הגדולה ביותר באירופה, וסופרת כמאה עיצובים שהציעו מאיירים בכל העולם. לאחר שהם בוחרים את הדגמים, הם עומדים להצביע באתר שלהם, במשך שבעה ימים. הפופולריות ביותר מודפסות במהדורה מוגבלת של 500 חולצות טריקו.

אבל כמו בשירותים אחרים, יש גם חסרון של העסק. זה מאתגר לשמור על מלאי מספר כה לא מבוטל של פריטים בו זמנית. מסיבה זו נוצר Lafraise ללא הגבלה: יש להם שיתוף פעולה מתמשך עם חולצת אלקטרוני כדי להדפיס מחדש על ידי בקשה, תוך שימוש ישירות להדפסת בגדים. זה נתמך על ידי התחרות הקלאסית שלהם. לפיכך, הדגמים הזוכים זמינים לציבור לצורך הדפסה מחודשת בלתי מוגבלת, ישנם הרבה יותר עיצובים העומדים לבחירה ואמן תועלת כלכלית מהפרויקט. בסופו של דבר, זה עניין של בחירה וטעם אם בחרת גרסה או חולצות טריקו מודפסות מסך.
היה יצירתי על ידי Oxycygothey חנויות קמעונאיות בכל אירופה (ספרד, יוון, גרמניה, דנמרק, סלובקיה, צרפת, בלגיה) שם הם מוכרים את בגדיהם בכמויות קטנות. הם מספקים (סטנדרטיים ומבטאים) במדינות הגדולות באירופה, עם הנחות להזמנות גדולות יותר.
בין האמנים המוצגים שלהם יש לך זומביקורפ ומר מוג’ו. LaFraise יש הרבה, המון עיצובים שראוי לבדוק. הנה טיזר:
עונת הזיווג על ידי Akrapfshort Cut de Bubusamlady Nature על ידי Louhow להפוך Cutela Cage et l’Oiseauwen the Night Falls … מאת Mrwaynet Shirt ComptingIt יהיה מגונה להוסיף הרבה יותר עיצובים, אז לכו היישר למקור! חבל שלא לתת להם את דוח האשראי שהם ראויים לקידום עיצובים מעניינים כאלה.

0/5 (0 ביקורות)

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *