Uncategorized

איך יצרני בגדים סיטונאיים מתמודדים עם מגמות משתנות באופנת הגברים!

כיצד יצרני בגדים סיטונאיים מתמודדים עם מגמות משתנות באופנת גברים!
09/05/2018, הועלה על ידי Alanic Global
האופנה של גברים השתנתה עם השנים ויצרני הסיטונאות נאלצו לשדרג את הרגישויות שלהם כדי להתמודד עם השינוי בשוק ולא ליפול מהמגמה. עם זאת, חיבוק שינוי בזמנים משתנים הוא די קשה, כאשר כל שינוי לוקח לא מעט אלפים ואף מיליון דולר כדי להשיג ברמת הייצור – תלוי בגודל היצרן, כמובן. אז איך הם מתמודדים עם טרנדים שאינם נמשכים אפילו 3 חודשים, אבל הם צריכים לגעת כדי לוודא שהמוצרים שלהם יגיעו לשוק בעיצומה. להלן מבט על הצעדים והפריצות בהן הם משתמשים כדי להישאר מעודכנים ולשחרר את הטוב ביותר מיחידות המפעל שלהם.

1. היצמד לז’אנר
אפילו עבור ספקי בגדים בסיטונאות גברים המייצרים כל מיני הלבשים לגברים, כל יחידת ייצור צריכה, למעשה, לדבוק בז’אנר אחד של ייצור בד. יצרנים שהולכים על בגדי Athleisure חייבים להקדיש את היחידה כולה לעשות זאת. בדרך זו, במהלך שדרוג היצרנים, זה הופך להיות הרבה יותר קל מכיוון שאתה לא צריך לקחת בחשבון את סוגי הבגדים האחרים ואת הטכנולוגיה והתשתית שאתה צריך בשביל זה.
2. הכניסו אנשי מקצוע בתעשייה בעיצוב
כשיש לך מעצבים מקצועיים מתעשיית האופנה עצמה, בעקבות מגמות וידע אילו מהם עומדים למצוא קבלת פנים שימושית בקרב הקהל, הופכת למשימה קלה. הכל עניין של לעשות אידיאלי להתאים את מוסר העבודה שלך ותמיד מסתכל על קידום ולדאוג דברים מנקודת מבט של תרבות הפופ כדי לוודא שהרבה נוטלים. זו תמיד הייתה דרך חשובה לעקוב אחר שינויי אופנה והיא עבדה היטב עד כה עבור היצרנים המובילים.

3. אפשר ליחידות ביגוד בהתאמה אישית לשגשג
כשאתה לא בטוח שאתה מסוגל לכסות את הכל, לזרוק את הכדור לחצר המוכר והם תמיד ייצאו עם הטובים מסוגם שעשוי לזכות בלבם של הצרכנים הסופיים. קיום יחידה בהתאמה אישית שהיא טובה ויכולה לעבוד טוב בכל הספירות כדי להכניס דמיון לתחומי המציאות, מקל עליהם הרבה יותר להשתנות עם מגמות אופנה. בטווח הרחוק, הטכנולוגיה הנוכחית בהתאמה אישית עשויה לקחת דרך ארוכה, אם הם יוסיפו את העיצובים לקטלוג המקורי שלהם-עם אישור בעלי העיצוב, כמובן.
4. חקר נתונים גדולים ומגמות הפצה
כדי שכל מוצר יעבוד, עליו למלא חלל בקיום האנושי שהיה לפניו – ורק אז אנשים יבינו את ההבדל שיש לו בהשוואה לכך שלא היה לו אותו. לפיכך, מחקר חשוב לחלוטין עבורך לוודא איזה סוג של מוצרים עשויים להשיג את תשומת הלב בשוק ואיזה מקור טוב יותר מאשר ספקי בגדי גברים סיטונאיים. אתה יכול לבדוק אילו מוצרים מוכרים הרבה יותר ולדגם את החדשים על אלה; כמו כן, ביג דאטה היא דרך נוספת להוציא מגמות שוק מטונות של מידע על ידי ביצוע דפוסים – עם זאת, תצטרך לקחת את העזרה של אנשי מקצוע מודרכים.
אלה כמה מהדרכים בהן יצרנים מתמודדים עם המגמות המשתנות ושומרים על שולי הרווח גבוה תוך כדי שדרוג עצמם. זה אכן עונה על הרבה מהשאלות שלך, לא?
תגיות:
ספקי בגדי גברים
ספקי בגדים סיטוניים לגברים
בגדי גברים סיטונאיים
ספקי בגדי גברים סיטוניים
ספקי בגדי גברים סיטונאיים
ספקי בגדי גברים בסיטונאות בספרד
ספקי בגדי גברים סיטונאיים ארה”ב

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *