Uncategorized

טריקים בסגנון לוגו – מה הופך לוגו נהדר?

סודות בסגנון לוגו

ובכן, לא באמת טריק כשהוא מתפזר בבלוג הזה. עם זאת הייתם חושבים עליהם ככאלה, בהתחשב בכך שלא כולם יכולים באמת להשיג אותם. קצת סגנון לוגו מאסטר הרבה יותר טוב מאחרים. אני מאמין שזה טריק שננסה להסביר, כמו גם הכל סופר על דברים של בני משפחה המרכיבים כל פרטי – כמה דברים שעובדים עבור אחד, לא יעבדו עבור האחר. אז אתה אחד מאותם אנשים שחושבים על עיצוב לוגו. בואו נסייע לכם לשמור על זה!
אין רכיב טריק (תודה, קונג פו פנדה!) עם זאת עליכם לנסות לעמוד בכמה צעדים בסגנון בסיסי שיסיימו את היצירתיות, הפרודוקטיביות, המיקוד.
במונחים רחבים:
התהליך מתחיל בדאגות – חלק ניכר מהם, ככל האפשר – נענו על ידי מחקר, רישום, הטיוטה הראשונה של הסגנון כמו גם לשטוף כמו גם לחזור.

חיוני לייצור לוגו מיוחד הם: צבע, גופן, פריסה, גודל, אפקט.

התאם את סגנון הגופן עם סגנון הצורה, כמו גם רעיון-שני סגנונות סגנון גופן מתקיים יחד בלוגו אחד לכל היותר.

העיצוב חייב להיות בסיסי כמו גם להסיר ככל האפשר, מכיוון שהוא הפשוט ביותר לזכור.

מבחינת הצבע, עליכם לעמוד בשוק שהשירות שייך אליו, לכן השתמשו בצבעים צוננים עבור חברות, IT, מימון, ממשלה, בנקים. השתמש בצבעים חמים לאוכל, יופי, בריאות, בידור. כטיפ, שלושה צבעים קיימים יחד בלוגו אחד לכל היותר.

לשים את זה במילים די לא כל כך ספציפיות, לוגו מצוין הוא:
מובחן: מיוחד, שונה, צריך לבטל מהקהל.

גלוי: ברור או נראה במהירות.

ניתן להתאמה: מסוגל לעבוד על מוצרים רבים, כמו חולצת טריקו, כוס, ברשת, על משאית, על שלט דרכים. האמינו ככל האפשר של הרבה חנויות.

בלתי נשכח: בלתי נשכח – ברגע שמישהו שומע את שם העסק, נראה כי הלוגו נראה אכפת לו. זה צריך להיות פשוט לזכור. זו הסיבה שפשטות כמו גם מספר הצבעים המינימלי יעזרו.

יוניברסל: מביא עקבי המעיד על מגוון מגוון של אנשים.

נצחי: לא מבוסס על סגנונות סגנון נוכחים. אז היזהר בדיוק איך אתה משתמש במחקר המחקר שלך – אל תובא על ידי מגמות.

פשוט: בטהור ביותר, משלים מפרטים מיותרים.

טיפ: קח את החברים הטובים שלך כמו גם חוות דעת של קרובי משפחה עם קמצוץ מלח. התמקד בחזון שלך כמו גם במידת הצורך בתפיסת הלקוח/העסק. באופן אידיאלי, אתה יכול לקבל גמישות לעקוף כל סוג של מושג שאתה רואה לנכון.

Well, logo style is brand identity; זה צריך לקיים אינטראקציה בין אופי החברה כמו גם יעדים. So believe of it as a lot more organic, as a spokesperson that will do the speaking for each product or service the business sells.
We know, the tricks are not really out; the Web is full of “how to’s” however you came right here for advice, for a guideline. Take this publish precisely like that – a guideline as well as make sure you likewise click the links below!  Because, kid do they offer some insightful suggestion for you to comply with when engaging into a logo project!
1. The 7 step Paul Rand logo Test.
2.45 policies for producing a excellent logo Design
3.THE DO’S as well as DON’TS OF logo DESIGN
4.What makes a logo style effective
Help us out with other links to add, in the comments.

0/5 (0 ביקורות)

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *