Clothing Accessories

יום תזכיר טרנד 2: פנאי לוקס

מכנסי התלקחות מפוספסים: גוצ’י (חלופות סבירה לכאן וכאן) | למעלה: ישן, דומה כאן וכאן | תיק אדום: ניקו ג’יאני | סנדלים: סטיב מאדן | משקפי שמש: אליזבת וג’יימס

יום שני של תזכיר מגמת הסתיו/החורף עוסק בבגדי הניבון המוגבהים והנוצצים ששולטים בסצנת האופנה. עיצובים בהשראת אתלטיקה פוגעים במסלולי מסלול כמו משוגעים בשנים האחרונות, והעונה זו, מעצבים הכפילו את המגמה.

הטוויסט של העונה במגמה המתמשכת בהשראת אתלטיק הוא האלמנט הנוסף של היוקרה-חשבו הרבה יותר בדים רשמיים ופרטי לוקס-מה שהופך את Athleisure Refonded, ImageDibed ואף טוב מתמיד. ואני מתכוון, טרנד שמאפשר לי ללבוש פעלולים כאלה ביום היומי? לא כועס על זה. אני גם לא כועס מהעובדה שהמגמה הזו מאפשרת לי לעבור מרש בולמוס נטפליקס לסטייל שיק פשוט על ידי החלקה על זוג משאבות.

ללבוש לעבודה

מי אמר שמכנסי פסים צדדיים לא יכולים לעשות קמיע במשרד?! כל אוסף הרפובליקה הבננה X אוליביה פאלרמו הוא אש, אך מכנס הפס הצדדי השרוך ​​הזה ומכנסיים פס טוקסידו זה שניים מהמועדפים עלי.

כפי שראית אותי בסגנון הרבה פעמים, מכנסי שמלה בסגנון ג’וג’ר נראים נהדרים עם משאבות קלאסיות ליום אחד במשרד (בנוסף אלה מתחת ל 100 $!)

בזכות הטוויסט המפואר בעונה זו ב- Athleisure, מפציצים מוגבהים נופלים כעת תחת אפרופוס בתפקיד. מספר הקטיפה הזה מ- J. Crew יהיה רוצח עם קאמי ומכנסיים סאטן.

השערות אתלטית לא מופיעה רק בדרכים מילוליות (מכנסי מסלול, מכנסי פס צד וכו ‘), אלא גם כפרשנות מופשטת הרבה יותר, כמו קו ז’קט או פס של סוודר.

BRB, מחוץ לתפקיד

כרגע אני אובססיבית על קרדיגן האפליקציות בהשראת הווארסיטי הזו, וסוודר הצבעים של DVF זה גם מסתדר כי זה מדהים.

סוודר קשמיר מפוספס זה בדיוק מסוג הדברים שתחיה בכל העונה. זה גם מגיע בגוון בורדו מדהים, רק למקרה שאפשרות מספר 1 לא הייתה מספיק מפתה.

אני בשוק למפציץ חדש, ומזיל ריר על ז’קט הווארסיטי השחור הקלאסי הזה (מתחת לגיל 150 $ BTW!).

אם רוטב פיג’מה הוא סגנון הפנאי המועדף עליך, עיין בחולצת המשי-סאט המשי הזו ואת אפשרות המשי השחורה הקלאסית הזו מהמסגרת. לחיות בצבע צבע או להמשיך את האובססיה שלך #LllackEventhing … זו השאלה.

חתיכות הפנאי היוקרתיות האהובות עלי בעונה

בדוק את שאר סדרת התזכיר המגמה!

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *