Uncategorized

מעריץ העיצובים של טרי

הידיים המגוונות של טרי מעריץ נתנו לנו סיבה נוספת לתהות על היקומים החלופיים שהכישרון מוליד. המאייר שנולד בארה”ב למד ב”אוניברסיטת הדמיון “(מכללת אונטריו לאמנות ועיצוב), בקנדה, שם הוא מתגורר כעת. הוא מחזיק קסמים דרך דיו וגרפיט בזמן שהוא צובע את רעיונותיו בפוטושופ.
עבודותיו של טרי אוהד!
יצירות האמנות של הציפורים מחדש של הטבע משקפות מגוון מורכב של נקודות מבט המסוגלות להסתגל באזורים רבים: הוא יוצר בהצלחה עיצובים לחולצות טריקו, רישומים לספרי ילדים, רומנים גרפיים והוא גם עושה תסריטאות בשיתוף עם אחיו. הוא קליידוסקופ בלתי נלאה של מושגים.
לוסטה מופיע במספר גדול של אתרים המעדיפים אותו כאמן מוכשר ומסור. מודפסים ללא חוטים שהודפסו 12 מעיצובים שלו, ויש להם גם ראיון מעניין על פרויקט משותף עם אחיו אריק, שנקרא “זיקיות סתיו”- עיצוב לחולצות טריקו. כישרון הוא תכונה משפחתית ומגרש משותף נראה (אמו היא נבל, אביו הוא פרופסור לפילוסופיה, אחותו היא קולנוען וכו ‘); הם הלכו יחד לקולג ‘ומודים כי הם משפיעים זה על זה. היבט האח של מערכת היחסים ביניהם מקל על התקשורת והשתף פעולה בפרויקטים רבים. כתוצאה מכך, כישרונותיהם נבנים בדרכים דומות למדי:
סתיו זיקיות סתיו מקור ההשראה הגדול שהעיצובים המקוונים חסרי השרשור מייצגים עבור טרי, בעיקר בגלל המשוב שהוא חוזר לאמן, Society6 הוא אתר נוסף המספק קבוצה של יצירותיו להדפסים ארכיוניים, עורות מחשב נייד או מקרי אייפון בין היתר ו חלק מהעיצובים זמינים זמינים גם למכירה בגלריות מקוונות, באמצעות שותפות.
ענן צפייה בזיקיות סתיו ב- Threadlesse יש גם עיצובים מקוונים ב- Designbyhumans and Anticlothes; באשר ללקוחות הוא עובד עם Urban Outfitters, Pelle Pelle, Grant Lee Buffalo, מחאה על להקת הגיבור, רק אם נזכיר כמה. עכשיו זה קורות חיים! ואם הוא עדיין לא שכנע אותך, אני לא יודע מה יהיה.
עבור “מחאה לגיבור” עיצוב חולצת טריקו בנדו הוצג גם בקהילת הסיטקום הקומדיה האמריקאית:
חולצת טריקו של טרי על השחקן דני פודין את כל העבודות שלו אתה תמיד יכול להבחין באלמנטים מזרחיים קלאסיים שמזכירים לו (ואנחנו) את שורשיו הטייווניים. הוא מחווה מחווה למאמצים של משפחתו לעקוב אחר חלום, תוך שהוא נאבק להשאיר אחריו את המסורת. הרעיון העומד מאחורי “מסע למערב” הוא דוגמא כזו.
מסע אל דרקון המערבי מרכיב את המנגרסיה של Topiary!

1/5 (סקירה אחת)

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *