Uncategorized

צרור אוסף צבעי מים – 400 היבטים במחיר של 8 $ בלבד

אוסף צבעי המים הטוב ביותר בסך 8 $ לקיץ
הגיע הזמן להניח את חולצות טי כמו גם להסתכל על כמה משאבים דיגיטליים, אידיאליים לזמן הקיץ. חולצות טי הן שיטה מצוינת להראות את הכישרון שלך, להציג את הפנדום שלך או לקיים אינטראקציה מה שנראה לך אחרת עבורך או להפך, מה שאתה עלול לא לציין במהירות בקול רם.
אבל מה עם הערוצים האחרים שמציגים כישרון יצירתי?
הזמנות – כגון חתונות או הכרזות לתינוקות, כרטיסי חברה, כרטיסי ברכה – ליום האם, כלי כתיבה – כמו לוחות שנה, מחברות כמו גם יומנים, לוגואים, מגזינים, מצגות כמו גם הרישום נמשך, כולם מדיומים לגרפיקה מקסימה ו חבל שלא לדבר על עמידה בחבורה של משאבים שניתן להשתמש בהם לכל האמור לעיל.
אני מדבר על אוסף צבעי המים האחרון המופיע באתר השלל הגרפי, המתמקד במתן העסקאות הגרפיות הטובות ביותר, אם כי לזמן מוגבל. התחברתי לאתר לפני כן, אולם המוצרים מסוג זה בסופו של דבר היו הרבה יותר אופייניים לאתרים דומים רבים, מכיוון שחבילה היא שיטה מועילה הרבה יותר לשני החלקים: מעצבים כמו גם לקוחות.
כאמור, מוצר הצרור האחרון הוא מעשי להפליא, אידיאלי לקיץ, הכולל 400 אלמנטים בצבעי מים, כמו פרחים, ציפורים, נערות מקסימות, דפוסים חלקים, עצים, תבניות כרטיסים, מכוניות וינטג ‘, זרים, מרקמים, זה בדרך כלל קמעונאות במחיר של 600 $, עם זאת, הוא מוצע במחיר של 8 $ בלבד! ההצעה מוצעת ל -9 הרבה יותר ימים, המון זמן לדבר הטוב ביותר שאתה עשוי לרכוש תמורת סכום כה קטן, אם אתה חדשני עובד בענף הסגנון הדיגיטלי.
האמן, במובן האמיתי של המילה, שמאחורי היצירות הפנטסטיות הוא המאייר הפולני אליסה קובלו, מובן גם כמיקיבית ‘. היא הייתה מעצבת כבר 15 שנה, כמו גם לאחרונה ילדה תינוקת, מה שהשפיע מאוד על הסגנון שלה כמו גם על השיטה לציורים שלה, כפי שאתה יכול לראות בעצמך.
ניתן להתאים אישית במהירות את כל ההיבטים כך שיתאימו לצרכים שלך. תוכל לעבוד עם .ai, .eps, .jpg כמו גם נתוני .png לשינוי צבע, גודל, פרטים כמו גם יותר.

0/5 (0 ביקורות)

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *