Clothing Accessories

שמלת האביב האידיאלית לרכישה עכשיו

< >

קנו את המראה

אני לא יכול להשיג מספיק שימוש בשמלות בהירות כמו גם בתוספות בימינו. אני ברציפות בדפדוף של שמלת האביב האידיאלית לרכוש עכשיו. כשנתקלתי בשמלת AJE הזו לפני מספר שבועות, הבנתי שאני רוצה את זה כחלק מהמלתחה שלי. לאחרונה דיברתי על זה ב- “שמלת הפסחא של הרגע האחרון” שלי פרסום כאחד המוצרים בכמיהה כרגע לרשימה. כשחג הפסחא בחרתי שזו הייתה שמלת האביב האידיאלית לרכוש עכשיו כמו גם הצבע כמו גם חתך היה כל מה שאוכל לבקש. גם שמלה זו זמינה בלבן.
מציאת שמלת האביב האידיאלית עבורי הייתה תמיד פשוטה יחסית מכיוון שיש לי רעיון מסוים, צבעים כמו גם סגנון בראש כמו גם כשאני נתקל בשמלה הזו, אני נרגש לרכוש אותה הכי טוב. זו אותה התחושה בדיוק שהייתה לי כשנתקלתי בשמלת AJE זו כמו גם בשמלת AJE הקודמת שהשתמשתי בקיץ האחרון שהגיע גם הוא בכחול ג’רזי מועדון ספורט אינטרנסיונל בהיר (כרגע בכמיהה גם לרישום). עם השמלות שלי כמו לשמלות, חיפשתי כמו גם אספתי כמה משמלות האביב המועדפות עלי. שמלות אלה נמכרות ב- Shopbop שהוא אותו מיקום בדיוק שקניתי את השמלה הקטנה הקטנה של AJE Aje Aje שלי. הדבר המצוין בשמלות האלה מלבד בדיוק כמה די נראה כמו כן, כל יצירה כל אחת היא שכולם מוצעים השבוע בכ- 25% הנחה. כרגע אני מסתכל על שמלת הדפס מעורבת זו, שמלת בובות תינוקות לאביב כמו גם בקיץ, כמו גם בשמלה צהובה (שלום, שמלת בילוי).

שמלת האביב של Shopbop לרכישה כעת נמצאת כעת בדפדוף של שמלת האביב האידיאלית לרכוש עכשיו, אל תסתכל עוד יותר, ממש הנה האביב הטוב ביותר כמו גם שמלות קיץ ששווה לקיים. הנה סיכום של שמלת האביב האידיאלית לרכישה עכשיו. יש משהו לכולם משמלות מינימליסטיות ועד שמלות בהירות כמו גם תוססות. כמו כן, לשבוע זה בלבד, הם מוצעים למכירה ג’רזי בנפיקה ליסבון עד 25% הנחה עם קוד: סגנון.

< >

אתה יכול גם ג’רזי ויאריאל ליהנות:

מושגים של הרגע האחרון ליום האהבה …

איך להיראות טרנדי במכנסיים רחבים …

את צמרות הקיץ הטובות ביותר שתוכלו ללבוש …

הנה מה ללבוש את החדש הזה …

היכנס לדעת.

הירשם עם כתובת הדוא”ל שלך כדי לקבל חדשות כמו גם עדכונים.

שם פרטי

שם פרטי

שם פרטי

שם פרטי

שם משפחה

שם משפחה

שם משפחה

שם משפחה

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

הירשם

תודה שנרשמת!

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *