Uncategorized

כיצד לעצב את הג’ינס הבסיסי של הג’ינס או התלבושת החותלות?

כיצד לעצב את הג’ינס הבסיסי של ג’ינס או תלבושת חותלות?
12/05/2020, הועלה על ידי Alanic Global
יש סיכוי חזק שיש לך כמה קטעים קונבנציונליים אליהם אתה פונה כשאתה בוחר הרכב רזה או רזה או לאור. ובכן, אם אתם מחפשים רעיונות תלבושת טריים, ישנם התנפצות של פריטים יומיומיים חיוניים שצוותים ללא רבב עם מכנסי ג’ינס רזים וגם חותלות.
אם אתה רוצה להפוך ליצרני בגדי תווית פרטיים, אנא המשך לקרוא כדי לגלות על חתיכות בגדי המגמה שנשים אוהבות לעצב עם הלבוש התחתון הרזה שלהן.

בלייזר סלוצי
בלייזר רופף מביא טוויסט מודרני לחותלות וטירה גרפית. בעוד שחולצת טריקו לבנה וג’ינס רזה שחור הוא A+ בפני עצמו, תוספת הבלייזר מוסיפה אלמנט הרבה יותר “מעוצב” לאווירה. אתה יכול ללבוש את התלבושת הזו לפגישה רשמית, או פשוט להוסיף אווירה מתוחכמת לתלבושת חתימה בסגנון רחוב אחרת.
סט קרדיגן
תיאום ערכות קרדיגן מתואמות את הטרנדים הקשים ביותר עכשיו ותוכלו לצוות אותו ללא רבב עם כל דבר, חותלות שחורות כלולות. אתה יכול לבחור את הקרדיגנים הקצוצים עם קו הרוכסן ליצירת סגנון קלאסי של שנות ה -90.

החלק העליון המסורבל
שמור על זה סתמי ועם זאת מדהים עם טי קשור וחותלות שחורות בעלות מותניים גבוהות. חולצה לבנה קשורה קלה וקדימה עם אותם רזים שחורים המתנה. עם זאת, אם אתם אוהבים לשחק עם צבעים, אז תעלו את החלק העליון הלבן עבור חולצה ורודה וכתומה טופית עם פירוט אפליקציות ירוק.
מעיל עור
זה לא סוד שמקטורן עור מוסיף טוויסט במרכז העיר להרכב כלשהו, ​​כולל אחד עם צווארון גולף וחותלות פיצול. הביאו מרקם למראה סקיני-ג’אן שחור עם ז’קט עור. או שתוכלו ללכת לכל מזג האוויר העור ולהיצמד לחותלות באורך הקרסול עם לוחות צד עור.

קמעונאים המחפשים תמיכה בחברה כיצד ליצור מותג בגדים משלך יכולים ליצור קשר עם אחד מספק הבגדים הפופולרי בארה”ב. דפדף בקולקציית הבגדים ההולכת וגדלה ובחר את היצירות לצרכים בתפזורת. זרוק דואר לצוות העזרה המצביע על דרישות התפזורת שלך לאותו הדבר.

תגיות:
מותג ביגוד
קו לבוש
כיצד להכין מותג בגדים משלך
הכינו מותג בגדים משלכם
בגדי תווית פרטיים
יצרני בגדי תוויות פרטיים
מפיקי בגדי תווית פרטיים קנדה
מפיקי בגדי תוויות פרטיים בנורבגיה
יצרני בגדי תווית פרטיים בארה”ב
מפיקי בגדי תווית פרטיים ארה”ב

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *