Uncategorized

חשיבות גודל ציוד הוקי קרח

ערך של ציוד הוקי קרח בגודל
26/11/2015, הועלה על ידי Alanic Global
גודל ציוד הוקי הקרח חיוני מאוד למקסום הביצועים של השחקנים. מקסדה ועד הגלגיליות, הכל צריך לעמוד במדיניות הגודל, כך שהלובשים יכולים להיות הטובים ביותר שלהם מבלי להתמודד עם מגבלות מההילוכים שלהם. בדרך כלל הרבה יותר מאשר לא, זה לא ספורט בו גודל אחד מתאים לכולם. בדרך כלל עולה הצורך בהתאמה אישית נרחבת תוך יצירת הילוכים צוותיים ללא קשר לקבוצת הגיל של רמות המומחיות.

בין הציוד שאינו יכול להסתדר ללא שינוי גודל נכון, ניתן להצביע על קסדות בראש ובראשונה. קסדות הן הילוכים הבטיחותיים החשובים ביותר בהוקי קרח. במילים בסיסיות מאוד, טוב יותר הקסדה מתאימה לגדול יותר תהיה ההגנה המוצעת. כל דבר, החל מהכרית ועד הקליפה אידיאלית, החל מהרצועות ועד לכלוב, צריך להיווצר בהתאם לרמות בגודל הראש של השחקנים.
יצרני ציוד הוקי הקרח אוסטרליה שמים גם דגש רב על צורת הכלוב כך שתתאים למבנה הפנים של שחקנים בודדים. וזה לא רק ליגות מרכזיות אלא גם השחקנים החובבים. גודל כרית הנשיאה של הוקי קרח הוא קריטי בדיוק כמו קסדות. כרית נשיאה מתאימה היטב משתמשת בהגנה לפלג הגוף העליון כולל עצם הבריח, כלוב הצלעות, שרירי הזרוע וגב. גודל גדול מדי או בגודל קטן מדי עלול להתפשר על הנוחות, להשפיע על הביצועים ולגרום נזק רב יותר מאשר לאבטח את השחקן מפציעות חיצוניות. בילוי קצת זמן כדי להבין את הגודל האידיאלי עבור חברי הצוות המודאג יכול להסתכם בזמן ובכסף שהוצא היטב.
מערך הציוד הבא שנכשל ללא גודל נאות הוא רפידות ההגנה על הברך ושין. התאמה מתאימה צפויה לעטוף את הפטלה (אזור כובע הברך) בצורה מושלמת מבלי להחליק או לחבק את האזור חזק מדי. גודל גדול מדי או בגודל קטן מדי לא יפגע רק בתנועה בחלק השחקן אלא להסתכן בגרימת נזקים נוספים. ניתן לומר את אותו הדבר לגבי כפפות הוקי קרח, הלבשים, גלגיליות ותת -פלוגות.
בהתחשב בעובדה כי לא ניתן לקחת כמובן היבט של ציוד הוקי קרח ובגדים כמובן מאליו, זה הכרחי בחלק של הקונים בתפזורת לחפש יצרנים שקפדים להפליא לגבי גודל בזמן שהם מקבלים הזמנות. אמנם נכון שהטוב ביותר של המגרש בטוח יגיע בעלות, אך זה יהיה מיוצר היטב.
תגיות:

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *